Lapptäcke

Jag har beställt ett stort lapptäcke/överkast till vår 160-säng av fina Lina. Om hon hade en webbshop skulle jag köpa upp hela lagret! Så otroligt kreativ och duktig tjej!

Det ska bli så spännande att se vad hon kan åstadkomma då jag gett henne helt fria händer. Jag sa bara vilka mina favoritfärger var men det är hon som valt ut tygerna som jag tycker är hur fina som helst. Älskar hennes vimplar också och har bett henne göra en vimpel om det blir tygbitar över. Mysigt att ligga i sängen och titta upp på en fin vimpel i taket innan man somnar.



Här är tygerna som ska bli vårt lapptäcke.




Tanken är väl att det ska bli något i den här stilen! Här är en bild på Linas första lapptäcke/överkast.



Vimplar i Linas sovrum.

Bilder lånade från Lina

Kommentarer
Postat av: Ea

Kommer nog att bli hur fiiint som helst! :)

Postat av: Angelica

Ea: Tror jag med!! =D

2012-04-02 @ 21:16:39
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack snälla du för dina fina ord!!! kram

2012-04-02 @ 22:32:55
URL: http://linas-vita-hem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback