Kvinnorna i mitt liv


Jag är så otroligt tacksam över att jag har så många fina vänner i mitt liv. Elin med sin eftertänksamhet och klokhet, Anna P med sin sprudlande kreativitet, Anna G med sin sköna attityd och svar på allt, Johannas framfusiga barnslighet, Evelinas beslutsamhet, Mias spontanitet, Mimmis energi och sociala kompetens, Filippas smarta kunskaper och nya idéer, Karoline och Kristines härliga upptåg.

Det är ni som får mig att vilja fånga varje ögonblick av det som livet har att erbjuda. Tack för att ni finns och berikar mitt liv. ♥

Kommentarer
Postat av: Ea

Tack för att du finns och berikar mitt liv! Jag är så otroligt tacksam, lycklig och glad för att ha en vän som DIG i mitt liv! Du ger mig mer än vad ord kan beskriva! <3

Postat av: Filippa

Söt du är :) tack för att du finns!!

2012-04-10 @ 20:57:00
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för att du finns i mitt liv och för att jag får finnas i ditt. Du är också en av mina awesome kvinnor!!!

2012-04-13 @ 10:11:51
URL: http://likeashotgun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback