Michael Cera

 

I går fick jag en kommentar på bloggen att Daniel är lik Ted Gärdestad i ansiktet och det är fasen sant! Han sa själv att han var lik Ted Gärdestad innan vi blev tillsammans och jag replikerade snabbt utan att tänka efter före: "Men han var ju skitful". Fast okej, Gärdestad var rätt söt som ung, som på
den här bilden, men jag tycker fortfarande att Daniel är mycket snyggare - och längre! Det är härligt med en lång kille som man måste stå på tå för att kunna kyssa. Annars tycker jag mest han är lik nörden i filmen Juno som spelas av Michael Cera. Och ni som följt den här bloggen genom åren vet ju att jag alltid faller för nördiga killar. Allra helst de riktigt toffliga killarna som kan spela gitarr. ♥


Lika som bär?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ted, skitful?! Det var ju sympatiskt sagt. Håller definitivt inte med.

2011-10-13 @ 21:57:18
Postat av: Angelica

Anonym: Smaken är som baken du vet.. ;-)

Postat av: Anonym

Hehe ja... Sant. Är väl lite partisk också då han är min barndomsidol, lite känsligt då vet du ;)

2011-10-14 @ 19:13:30
Postat av: Anonym

förövrigt, kul att du bloggar aktivt igen ;)

2011-10-14 @ 19:14:11
Postat av: Angelica

Anonym: Ja, men Gärdestad har alltid varit en favorit hos mig med men man behöver ju inte tycka han är snygg för det. Jag gillar Rolling Stones men Mick Jagger är ju inte direkt fager, samma sak med Aerosmiths sångare.. ;P Förresten får du skriva namn nästa gång för jag brukar aldrig godkänna anonyma kommentarer.

2011-10-15 @ 11:11:34
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback