It takes two



"Vet du hur glad jag blev när du frågade om jag inte skulle ha en egen tandborste hemma hos dig?"

Efter att ha bott själv så länge trodde jag faktiskt det skulle bli en rejäl utmaning att lära sig leva och bo ihop med någon annan men det är mycket mysigare och roligare att bo tillsammans med någon än att bo ensam.

Till och med alla vardagsbestyr är mycket roligare. Städa, diska, laga mat, hänga tvätt, vika tvätt. Han är dessutom bättre än mig på allt det där. Särskilt att vika tvätt. Nu ser liksom garderoben prydlig ut hela tiden än när jag "viker", det vill säga kramar ihop plaggen till en boll och kastar in dem längst in i garderoben tills den svämmar över.

Kommentarer
Postat av: Filippa

sweet :) håller med.. handla mat ensam är en annan grej som suger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback