It´s a thin line

I går kväll hade jag humörsvängningar utan dess like och tyckte det mesta kändes hopplöst. Min stackars pojkvän försökte lirka med mig så att jag skulle bli glad. Han sa att han kunde laga maten (gjorde fantastisk köttfärssås med spaghetti, nästan lika god som min gamla dagmammas köttfärssås; soja och mycket vitlök är hemligheten!) och sedan sa han: "Nu hyr vi en film du vill se". Och det funkade. Ett tag.

Jag valde en kass film som bara gjorde mig förbannad, "Something borrowed" med Kate Hudson som en tvättäkta bitch och Ginnifer Goodwin som bitchens bästa vän sedan barnsben. Bitchen ska gifta sig med killen som hon en gång "stal" från bästisen. Under en blöt fest hamnar bästisen och bitchens blivande make i säng. Otrohet borde aldrig vara okej men jag undrar om inte fan elaka tjejer förtjänar otrogna män ändå.



Lyckligtvis hyrde vi två filmer till som vi ska se i kväll, "All good things" med Ryan Gosling och Kirsten Dunst och "Rabbit hole" med Nicole Kidman så kanske kommer mitt humör hållas i schack om det visar sig att de är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback