Enhörningens hemlighet

Jag längtar redan till helgen! Visserligen lite jobb som vanligt, det kommer jag aldrig undan, men på fredag är det tjejkväll i Bäsna. Kvinnor i alla åldrar som skvallrar över ett eller två glas vin, äter gott och badar tunna. Ska bli riktigt mysigt. Och sedan på lördag kväll ska jag och kärleken gå på bio och se Steven Spielbergs och Peter Jacksons nya mästerverk Tintin - Enhörningens hemlighet. Jag är inget Tintin-fan direkt men jag ser framemot filmen som har riktiga skådespelare fast den är 3D-animerad, lite Avatar-känsla över det hela.



Ska ni se Tintin?

Kommentarer
Postat av: Amanda E (:

Jag ska se den i helgen!! längtar som tusan, ska se den med barnen Olsson, som bodde grannar med mig :))

2011-10-27 @ 12:00:00
Postat av: Ea

Ja kanske, om du säger att den är bra så ;) Tack för i går, snygging! :*

Postat av: Angelica

Amanda E: Vad roligt!! Jag tror den är riktigt bra!! =D



Ea: Annars får vi tamejtusan gå på bio snart! Tack själv sötis, jättemysigt!! <3

2011-10-27 @ 14:16:28
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det verkar som att du kommer att få en bra helg. Jag ser fram emot den 11 november då jag får vara en del av din helg ;)

2011-10-27 @ 18:07:15
URL: http://mimmifrykberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mimmi: Ja, det tror jag allt!! Jag längtar med!! Ska bli riktigt mysigt!! =D

2011-10-27 @ 18:47:46
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback