Dom vet ingenting om oss



På en sekund inom din blick jag frös
Då kändes gammalt tjat bara så meningslöst
Så varför ligga här själv varje natt
när du kan ta på mig som ingen annan kan?

Har du hört?
De tror vi klarar några dar
Att vi kanske kan ha
Några få veckor kvar

Men hur skulle dom förstå
Dom vet ingenting om oss

Dina läppar skickar kyssar ifrån Helsingborg
Jag fick en bild på telefon
Är det din önskan så är det min lag
Du vet jag släpper allt och flyger ner i dag

Det finns dom som lovar att det svalnar snart.
Låt dom prata på, det är underbart.

Och hur skulle dom förstå
Dom vet ingenting om oss

Dom skulle tänka sig för

Om dom förstod
Ett hjärta som slår som mitt gör
Det går på, för det får aldrig nog

Och jag kan höra alla snackare
Så mycket styggare än jag och mycket starkare
Men du skall lyssna lilla stackare
Å när det kommer åt ditt håll då ska du akta dig.

Jag ser ner på alla som ser ner på dig
Låt dom se dig själva, låt dom ångra sig.

Och hur skulle dom förstå
Dom vet ingenting om oss

Jag ser ner på alla som ser ner på dig
Låt dom se det själva, låt dom ångra sig.

Och hur skulle dom förstå
Dom vet ingenting om oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback