32 915 steg

Jag och kärleken har lagt märke till att vårt samboliv börjat satt spår runt magen. Det är inte okej. Därför har vi investerat i en varsin stegräknare och nu är det blodigt allvar vem som har flest antal steg på söndag när samtliga dagars steg räknas ihop. Målet är att gå minst 15 000 steg per dag (för att gå ner i vikt) och det har vi båda klarat sedan vi började i måndags. I går gick jag hela 32 915 steg (2,4 mil) och i dag blev det 16 888 steg.

Den som vinner får inte bara ett mindre midjeomfång utan också en timmes massage varje söndag tills vi nått vårt mål. Och jag ska ju såklart se till att få njuta varje söndag. ;-)


Bild


Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vad bra! :D Jag hejar på dig!

Postat av: Ea

Vad roligt och vilken bra tävling! :) Jag hejar på dig!!!

2011-11-16 @ 20:25:31
URL: http://eabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback