11 11 11 11:11

I dag är det 11/11 11. Jag gissar att många förlovar sig eller rentav gifter sig just i dag. Det är ju trots allt ett datum man inte glömmer i första taget. På det sättet är det rätt bra att ha "årsdatum" som infaller med en dag man minns. Min mamma och styvpappa förlovade sig på julafton för elva år sedan och hur många känner man inte som förlovat sig på nyårsafton eller nyårsdagen? Om jag och Daniel någon gång förlovar oss måste det nästan bli på midsommar eftersom det var då vi träffades på riktigt första gången. Innan hade vi bara varit på samma fester helt ovetandes om varandra. Jag har dock sagt att jag förlovar mig bara om vi gifter oss inom ett år så räkna med att det kommer dröja länge.. ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback