The Big Apple


Jag i New York 2007.

Tanken var att fyra flickor skulle köra tvärsöver USA mellan maj och juni. Resan var bokad och allt men två av resenärerna har för dåligt med cash så vi måste skjuta det på framtiden. Hursomhelst drar i alla fall jag och Ea till New York och är där en vecka eller så. Jag skippar aldrig en redan betald flygstol, no way! Och särskilt inte till New York som är på topp fem över de bästa resorna jag gjort.

Västkusten och södern får vänta. Nu kan jag spara resten till Thailand i december och förhoppningsvis räcker det även till en resa till Perth för att hälsa på finaste Rachel. Som sagt, 2011 är mitt år.

Kommentarer
Postat av: Ea

AWESOME!!!

Postat av: Angelica

The best fucking trip of our lives!! ;-)

2011-03-03 @ 22:53:40
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback