Om du hör mig, var du än är nu



Stiko Per Larsson – Silver & Guld

Tio blåa tåg mot norr
Och tio djupa andetag
Det är bara några meter kvar
Innan fötterna tar mark

Och du kan ta nerven
Du kan ta orden från mig
Fast tärningen är kastad nu
Kan inget få mig att glömma dig

Om du hör mig, var du än är nu
Inget silver och guld kunde lysa som du
Och kvar här finns hjärtat
Som alltid slår för dig
Det slår för dig, var du än är nu
Det slår för dig

Det finns så många frågor kvar
Som aldrig når dig i din sömn
Och jämfört med dom minnen du gav
Känns alla andra som en dröm

Och du var den av oss
Som stod med ryggen rak
Och du var den av oss
Som aldrig ville nånting ont

Om du hör mig, var du än är nu
Inget silver och guld kunde lysa som du
Och kvar här finns hjärtat
Som alltid slår för dig
Det slår för dig, var du än är nu
Det slår för dig

Tio blåa tåg mot norr
Och tio djupa andetag
Det är bara några meter kvar
Innan fötterna tar mark

Om du hör mig, var du än är nu
Inget silver och guld kunde lysa som du
Och kvar här finns hjärtat
Som alltid slår för dig
Det slår för dig, var du än är nu
Det slår för dig

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka vackra ord gumman, Simon kommer alltid att finnas vid din sida. Jag vet att han är så stolt över sin syster. Kram mamma

2011-03-08 @ 10:07:52
Postat av: Angelica

Ja, det är en fin text. Jag är stolt över honom också. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback