I-landsproblem



Så här snygga var mina uggs i januari 2009. Nu två år senare är de mer grådaskiga i färgen och har helt tappat formen. Dessutom är det HÅL i dom. Ena sulan har släppt lite från ena skon så går jag i djupsnö blir jag blöt. På andra skon är det ett hål längst upp. Och ni vet ju hur kul det är att göra hål ännu större. Ungefär lika kul som att trycka på en knapp man inte får trycka på.

Jag vet att det är ett i-landsproblem men seriöst, visst ska väl skor för över 2000 spänn hålla mer än tre vintersäsonger? Visserligen har jag bott i dessa från oktober till april men ändå. Jag tycker det är kasst.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud vad trist, ja skor för den summan borde verkligen hålla längre...

Postat av: Angelica

Carro: Jag vet! Riktigt irriterande.

2011-03-02 @ 22:18:35
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Åsa

dyrast är tydligen inte alltid bäst.. de borde verkligen hålla längre än så..

2011-03-03 @ 08:43:17
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har aldrig haft uggs, du kanske ska prova svenska skinnstövlar typ Kero? Samerna vet vad de gör. Själv har jag ärvda renskinnsstövlar från 60-talet. Mjuka som en barnkind. Tåliga som Sibirien. Nu är de på väg att självdö, och jag gråter lite!

2011-03-03 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback