Dag 28 - Det här saknar jag

Min barndom. Redan när jag var liten hade jag panik över att bli vuxen. Jag kanske sa till mamma att jag ville bli vuxen så jag fick bestämma själv men innerst inne ville jag inte bli stor. Där var jag och Simon väldigt lika. Jag ville fortfarande ha kvar min fantasi, jag ville leka med mina leksaker som om det aldrig fanns en morgondag, jag ville slippa ansvar. Jag ville vara barn tills jag tröttnade helt enkelt.

Tom Waits – I Don''t Wanna Grow Up


Glass i stora lass ska det vara!

Jag och tomten. Vad gör jag för oskyldig porrmin? Tomten ser ut som ett fyllo för övrigt.

Så jävla cool i mammas wayfarers i nercabbad jeep på Kanarieöarna. ;-)


Kommentarer
Postat av: Ea

Åh så himla sockersöt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback