Var fan är Bibeln?!



Vi hittade inte Bibeln i går innan vi gick ut på S1 och Bolanche men se på fan, i min väska låg den (förkl. Bibeln kan vara en helig skrift inom kristendomen men också ett partyhöjande spel med pinsamma frågor med sexuella inslag).

Det var hursomhelst en tipptopp kväll för att vara en iskall februarinatt i industristaden Borlänge. Detta berodde till stor del på att mina vänner slog klackarna i taket som aldrig förr. Jag och L hamnade på dansgolvet bredvid några muppar från Värmland som dansade de sjukaste danserna. Jag trodde vi var med i dolda kameran, så dåligt var det. Men jag gillar prestigelösa människor som bjuder på sig själva och skiter i vad andra tycker.

Nu ska jag skriva litervis/tonvis/massvis/apmånga artiklar till morgondagens pressläggning men kvällen avslutas åtminstone med trevlig söndagsbio med H i Falun. Gullivers resor med Jack Black, den har fått usel kritik men jag är ganska lätt att underhålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback