Mål och mening

Kan inte ni lista saker ni vill göra i en kommentar? Det är alltid så roligt att veta vad folk planerar med sina liv.

Jag vill...

... resa en månad i Indien
... studera religion, juridik, litteratur, filosofi och filmvetenskap
... kunna tala minst fyra språk flytande
... flyga till Sydney, hyra en bil och köra tvärsöver Australien
... ta dykcertifikat
... hoppa bungy-jump
... bila coast to coast i USA
... bli fysiskt stark
... skaffa fler tatueringar


... och mycket, mycket mer!

 


Kommentarer
Postat av: Fru K K

Jag vill...

... Ge min son ett par syskon

... Leva lycklig med min man resten av livet

(det var de mer emotionella prylarna. Nu kommer ego-biten av listan!)

... Åka tillbaka till Rio

... Vinna Trapp-SM

... Flytta!

... Krama Angelica (vi måste nog boka om vår dejt nämligen.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback