Dag 21 - Mina dåliga sidor

Man ska ju erkänna sina brister har jag hört. Här är mina topp fem.


1.
Jag säger ofta saker innan jag hinner tänka efter före. Det kan vara charmigt ibland men det kan också ställa till en hel del problem.

2. Jag är väldigt otålig och vill att allt ska ske just nu. Jag är dålig på att leva i nuet. Antingen drömmer jag mig tillbaka till gårdagen eller planerar inför morgondagen.

3. Jag kan vara väldigt envis och kämpar med näbbar och klor för att få min vilja igenom.

4. Jag är extremt dålig förlorare men jag jobbar på det.

5. Jag är väldigt disträ när det gäller allt förutom jobbet. Så när andra pratar med mig utanför arbetstid kan det vara bra att repetera det en sisådär tre, fyra gånger så kanske det går in till slut.


Kommentarer
Postat av: Ea

Kör du två en och samma dag! ;)

Postat av: Angelica

Ea: Ja, jag vill bli av med den här utmaningen så jag kan gå på nästa, en bildutmaning! :D

2011-03-01 @ 09:59:20
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback