30 dagar

Jag är en sådan där hopplös människa som älskar att fylla i listor av alla dess slag och när jag hittade denna lista/bloggtrend hos en av mina bästa vänner så började bloggsuget komma tillbaka. Många har tjatat på mig att börja blogga igen men det var skönt med ett viloår. Jag behövde det. Men jag är en skrivande själ och älskar att sätta pränt på mina tankar och idéer så för att komma igång ordentligt med bloggandet igen så börjar jag med denna lista, 30 dagar med start i dag.

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick som förändrade allt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Mitt favoritplagg
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Vardagslyx
Dag 14 – Självporträtt
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Hur muntrar jag upp mina vänner?
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – Min bästa grimas

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt gumman att du har börjat att blogga igen, har saknat att läsa det du skriver, du är så duktig. Kram Mamma

2011-02-11 @ 11:05:54
Postat av: Angelica

Oj, du får nog ändra namnet där mamma. Jag har kommenterat andras bloggar från din dator! :p Jag älskar dig mami.

Postat av: Alexzandra

Det HÄR ser jag fram emot gumman! :D Välkommen tillbaka! Det är otroligt att kunna gå tillbaka i sin "nätdagbok" och se hur man förändrats. Läsa vad man gjorde för år sedan.. Skrivterapi & utveckling! Puss.

2011-02-11 @ 11:46:25
URL: http://alexxzzandra.devote.se
Postat av: Angelica

Alexzandra: Tack vännen!! Jag håller fullständigt med dig. Jag har ändrats oerhört mycket sen jag startade bloggen. En blogg är som en kär vän, som vet allt om en men som fortfarande tycker om en. ;-)

2011-02-11 @ 11:52:23
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback