I got lost in the sounds



Regina Spektor - Fidelity

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

 

Jag blev så glad när jag hittade din blogg för nu finns det en liten chans till att jag kan få tag på en klänning som jag lånat av en vän och förlorat. Jag såg att du har en sån så jag undrar lite fräckt om jag kan få köpa din klänning (en svart tubklänning med sidenband i midjan från MQ/ paris kate and I)

Det skulle vara guld värt och om du kan tänkas sälja den så för jag över det du vill ha plus frakt innan du skickar den då jag bor i stockholm. Egentligen vill hon ha den på sig till nyår men bättre efter än inte alls =)

 

Mvh

Malin Söderholm

[email protected]

0704418828

2011-12-28 @ 21:35:08
Postat av: Angelica

Hej! Ja, jag tror bestamt jag har den kvar och den far du garna kopa. Jag ar i Thailand nu men ater 8 januari, jag kan kontakta dig da. Mvh, Angelica

2011-12-29 @ 11:41:38
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback