Sova

Är det inte som skönast att sova en stund mitt på dagen? Att jobba hemifrån har sina klara fördelar. ;-)



Bild

En stor sten har lättat från hjärtat också så nu kan jag åka till Barcelona med gott samvete. Vet egentligen inte varför jag tvivlar så mycket på mig själv när jag hittills alltid löst alla problem som uppstått. Men det är väl så när man lider av prestationsångest. Nu känns allt bra. Bara tre arbetsdagar kvar och sen får jag njuta av sommarens sista semesterresa med min partner in crime. ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det värsta är ju när man ska ta sig upp, i princip omöjligt :P Härligt söt! Se till o njut ordentligt!

Postat av: Angelica

Filippa: Haha, ja, det är ett dilemma men lätt värt.. ;-) Det ska jag och njut det sista av att vara gravid nu för snart är h*n äntligen här!! <3

2011-08-19 @ 17:54:35
URL: http://angelica1987,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback