Let me give my life to you

De här är mina absolut topp fem "gråter-så-mycket-att-jag-knappt-kan-andas"-låtar. Helt sjukt vad musik kan göra med ens sinnen. Jag kan gråta bara jag hör introt till en låt som jag förknippar med någon jag saknar.


John Denver – Annie's Song - Digitally Remastered (jag har egentligen inga minnen till den här låten men har för mig att den handlar om Denvers skilsmässa och bara det gör ju att hjärtat slits itu, olycklig kärlek är ju hemskt!)

Avenged sevenfold - Dear god (video) (spelades på Simons begravning...)

Rod Stewart – Sailing (spelades på pappas begravning)

Everything I do (I do it for you) - Bryan Adams (en låt från barndomen som också spelades på Simons begravning)

When the children cry - White lion (den här låten förknippar jag med allt ont i världen)



Kan du rekommendera några sorgliga gråtlåtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback