TGI Friday!

Lugn dag på jobbet. Jag har hunnit med en pressis och nu ska jag bara knacka lite text. I kväll blir det tjejmys på Hagavägen med en eller två flaskor vin, Dirty dancing och ostbågar. I morgon ska jag hem till den anonyme killens kompis som fyller 25 och på söndag blir det bio för hela slanten (Flickan som lekte med elden).

Gårdagen var lovely men jag tror jag sparar alla detaljer till mina bästa vänner. Känns som att ju hemligare han är desto roligare är det. Fast det kunde varit bättre tajming, nu är det bara tre veckor kvar tills jag åker till varmare breddgrader. Det är blandade känslor men jag är mest förväntansfull och ska verkligen uppleva allt jag kan och lite till.

Vad har ni för helgplaner? ♥


Kommentarer
Postat av: Liza

Wiiiie :) <3 Nää, jag ska väl vara hemma mest. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback