Over play

Okej, nu är dramat överspelat. We´re back on track.

Dagen har varit bra med ett step up-pass på Svea tillsammans med Mia. Vi var också där för att väga oss. Det var som att få en käftsmäll. Nejdå, riktigt så farligt var det inte men att kalla det här "trivselvikt" är verkligen over the top. Jag vill gå ner sju kilo. Tror att sju veckor utan ostbågar och alkohol kommer göra susen. Iiih, jag fattar inte att jag sitter på planet om två veckor. Ensam på väg mot mitt livs äventyr. Det kommer bli det häftigaste jag upplevt i mitt liv hittills. Jag längtar verkligen nu och även fast jag säkert kommer sakna vissa personer så vet jag att jag gör rätt. Det här är en av mina uppgifter i livet. Jag längtar att få göra något vettigt. Något som faktiskt betyder någonting för någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback