Long walk home

Det känns skönt att långpromenader blivit en del av vardagen igen. Två, eller är det tre (?) veckor som jag och Polly gått oss svettiga ett par mil i veckan. Självklart ger det resultat, fettet är fastare och vågen pekar neråt. Det är faktiskt det enklaste sättet att gå ner i vikt för det är ju knappast fysiskt ansträngande att promenera. Det bästa av allt är att jag fått med mig flera andra kompisar på dessa turer vilket betyder att om någon bangar (läs: Polly) så finns det alltid någon annan som vill promenera.

Fy sjutton vilket tråkigt inlägg. Väldigt förvånad ifall ni fortfarande läser.

Kommentarer
Postat av: Liza

Polly, den där godispåsen med choklasskummisar som farfar bjöd på när vi var små?

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Ja, men jag syftar mer på Pollydollface. ;-) Fast ja, jag minns att farfar jämt bjöd oss på den blåa påsen (trots att röda var godast). Var lite smått beroende av dom ett tag tills jag och brorsan blev magsjuka och hade ätit en varsin pollypåse, du kan ju gissa vad det liknade...

2009-09-03 @ 14:21:16
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback