Ge mig sprit

Jag har varit runt i hela Dalarna på jakt efter handsprit. Men det är slut överallt bara för att folk är hypokondriker och tror att så fort man tar i ett handtag så får man svininfluensa. Kan inte alla bara inse att svininfluensan är som vilken influensa som helst!? Har du svår astma ligger du ändå i riskzonen vid vanlig influensa, so what´s the deal liksom?

Jag däremot behöver faktiskt handsprit till Afrika. Tänk er själva att ta hand om ett gäng hivsmittade barn med diarré. Så, var i helvete får jag tag på sprit?? Måste jag bryta mig in på ett sjukhus och sno åt mig ett par liter läkarsprit?

Kommentarer
Postat av: Elina

På bla rusta säljer dem handsprit nu enligt serad senaste reklamblad.. Nu i veckan såg jag faktiskt att dem sålde handsprit i gel och pumpflaska på en färgaffär ?! Så lite överallt tror jag :p

Postat av: Angelica Lindvall

Elina: Ja, men hur bra kan handsprit från Rusta vara? Jag måste ju ha minst 85 procent...

2009-09-30 @ 13:06:02
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Filippa

Det finns på icamaxi eller fanns i afall för nån dag sedan så testa där :)

2009-09-30 @ 16:04:49
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: eva

Jag såg att de hade olika sorter på ICAmaxi, men vet inte om den var 85 procentig.

2009-09-30 @ 19:05:49
Postat av: Maria Nyberg

Finns på toaletterna på högskolan. Ska jag sno några? :P

2009-10-01 @ 21:03:50
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Carina

Hahahaha!! Sötaste du <3

2011-09-05 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback