It´s all about the shoes

"Du är en grym tjej ;);) du är ju världens bästa systerdotter ;);) Förresten han måste ju haft snygga skor med tanke på dina känslor för honom ;);) Positivt!"

Alltså, för att tycka fötter är riktigt äckliga så har jag överdrivet mycket åsikter om vad killar bär för skor. Nike, Puma, Adidas och Björn Borg sneakers går hem. Samma sak gäller loafers i skinn. Men joggingskor någon annanstans än i elljusspåret eller på gymmet går fetbort. Ja, jag är störd, jag vet men jag dissar verkligen killar med fel skor. Snälla, säg att det är fler som gör det!?

UPDATE: Det är fler som dissar killar med fel skor. Det glädjer mig. Läs Idas fantastiska
inlägg.

PS. Jag faller definitivt för killen som var populärast i 9 A.

Kommentarer
Postat av: Ea

Jag räcker upp min hand, så du känner en till som är väldigt noga med killarnas val av skor och jag kan inte annat än hålla med dig. ;)

Postat av: Veronica

JA, jag är precis likadan... har han fula skor är han inget att ha ;) Så jag lovar, du är inte ensam.

2009-09-30 @ 08:28:08
Postat av: Mia

Du verkar INTE ensam vännen! ;D

2009-09-30 @ 10:22:36
URL: http://mya.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet! :D Jag försöker satsa på de i skinnskor, men det blir allt för ofta flip flop eller converse! :P

2009-09-30 @ 10:54:21
URL: http://jazzflicka.blogg.se/
Postat av: Ntahalie

Du är inte ensam! Jag håller till hundra procent med.

.Jogginskor är det fulaste som finns... sneakers, loafers och ''fin skor'' är fint.



;)

2009-09-30 @ 11:35:50
Postat av: POOS

håller helt och hållet med!

Jag tror ärligt talat människor visar sin personlighet genom sina skor.. kanske just därför väljer man INTE killar med joggingskor aka "elljusspår". Amen!

2009-10-05 @ 08:59:42
URL: http://poos.bloggagratis.se
Postat av: Moster

Vad ska jag säga :)

Du är den bästa systerdottter man kan ha <3

Du är en underbar tjej ;)Hoppas allting löser sig med kärleken framöver <3 Kram/Moster

2009-10-06 @ 08:57:33
Postat av: Felicia -

Yes skorna spelar roll som bara den, första gången jag pratade med micke hade han ett par lacoste skor, dagen efter hade han svarta converse-liknande från jack and jones haha!



och joggingskor på allmän plats = lika fel som reflexväst på krogen.

2009-10-06 @ 18:26:15
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback