Beach 2010 here I come!

I går testade jag ett core-pass och aerobics på Svea och i dag skrev jag in mig på ett år. Dyrt må vara men det är Dalarnas fräschaste gym och man blir verkligen oerhört peppad av alla duktiga instruktörer. Jag var på ett combat-pass nu i kväll och det värker i hela magen, ryggen, låren, vaderna, ja, allt. Gissar att någon kommer behöva dra mig ur sängen i morgon bitti.

Är inte direkt intresserad av att gå ner i vikt, ser det mest som en bonus, men jag vill verkligen bli mer deffad. Hårda muskler is the shit. Så jag satsar på tvättbrädemage till sommaren 2010. Det ska bli en sann utmaning att se hur mycket min kropp tål. För som instruktörerna säger "När du gett allt kan du ge 80 procent till". Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Fru K

Jag satsade som f-n på beach 2009. Gick ner 27 kilo och var pepp som fan. Sen blev jag med barn och mådde för illa för att ligga i solen... Skitbra planering... ;)

2009-09-22 @ 22:47:02
Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: WHAT!?! Vad är det du säger!! Är du gravid!! Fy tusan vad skoj!! :D Grattis!! Vilken månad är du i? Oj, vad roligt för er!!

Postat av: Fru K

Hm, hade visst missat berätta det... I början av mars är det dags i alla fall. Ska bli skoj!

2009-09-23 @ 12:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback