Trips of my life

Jag hatar att jag alltid ska planera allting. När det är så mycket roligare att vara spontan. Inte ens nu, när jag bara har några dagar kvar i Sverige, så kan jag njuta av nuet och ta vara på dagen utan istället planerar jag redan vilket som blir nästa resmål. Jag köpte Sydney Lonely planet med Aftonbladet i dag. Jag funderar skarpt på att åka till Oz och Nya Zeeland nästa vinter. Men först ska jag till Casablanca i vinter med tvillingarna och sedan ska jag hälsa på fina Nina i Norwich och min gamla känguru-flamma i London och sedan är jag bra sugen på en tripp till Rom eller Budapest till våren. Eller Barcelona. Kanske en charterresa med brudarna också.

Ja, det är mycket jag vill se och göra. Vet inte hur jag ska få livet att räcka till.



© Angelica Lindvall


Kommentarer
Postat av: Ea

Ta med mig på någon av dina resor! ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Ea: Det vet du! Amsterdam till våren kanske!? Eller Barcelona! Eller fotbollsresa till England! ;)

2009-10-06 @ 08:58:10
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback