Feberheta fantasier

Det finns "Krya på dig"-kort och så finns det sms som detta:

"Ja, men du får inte träna i dag om du inte får i dig nå mat. Har ingen lust att avbryta mitt pass för att ta hand om dig när du svimmar! Haha.. ;) Vilka scener som spelas upp i mitt huvud nu. Hur instruktören helt svettig lyfter upp dig i sina starka armar och bär ut dig från träningslokalen och skriker: Ur vägen! Och allt slutar med att han ger dig mun mot mun-metoden och alla andra tjejer står bredvid gröna av avund, iaf jag. Hahahahaha! Krya på dig".


Mia, i kväll går vi djupare.

UPDATE: Helt sjukt att när jag skriver detta inlägg får jag ett sms av Elin att instruktören är singel enligt en säker källa. Plötsligt vill jag inget annat än svimma. Haha, nejdå, jag bara skojar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback