Samlar vuxenpoäng

Ja, då har jag börjat pensionspara. Jag som inte ens tänkt leva så länge men man vet ju aldrig ifall man är en seg jävel eller inte. Jag vet inte riktigt varför men jag har aldrig trott att jag kommer leva särskilt länge, antingen drabbas jag av cancer eller så kör jag ihjäl mig. Min sedvanliga tur.

Därför har jag planerat att göra allt i rekordfart, utifall liksom. Börja jobba tidigt med det jag älskar, resa till minst två nya länder varje år, skaffa barn tidigt, gifta mig tidigt och skilja mig tidigt. Och det sista var ironiskt. Klart jag tror på livslång kärlek, ska man ändå dö ung hinner man ju knappt börja reta sig på den andre förrän döden skilt oss åt. Crash. Boom. Bang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback