När man inte orkar städa

ME, MYSELF AND I
1. Vad heter du?
Angelica
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jocelyn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Fredrik
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? 1987
6. Vart bor du? Borlänge
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? Snart tredje gången
9. Vart skulle du vilja bo? I en sekelskiftesvilla på landet
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Författare och mamma

THE LOOK
1. Hur lång är du?
163 centimeter.
2. Hur mycket väger du? "Oj, mycket ser du inte ut att väga".
3. Hårfärg och frisyr? Ljusbrunt i någon tråkig mellanlängd
4. Ögonfärg? Grön
5. Mest nöjd med? Helheten
6. Minst nöjd med? Inget, faktiskt. Det är ju de små felen som gör mig unik!
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? Ja, fast jag använder dom aldrig
9. Har du några piercingar/tatueringar? Ja
10. Hur många? Tre tatueringar och hål i öronen

FAVOURITES
1. Filmer?  Gudfadern, De omutbara, alla maffiafilmer i princip
2. Låtar? Valfri Springsteen-låt
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Kycklingfilé och vatten
5. Djur? Bichon frisé
6. Färg? Lila
7. Parfym? Naomi Campbell
8. Tv-program? SATC och Desperate housewives
9. Ämne i skolan? Svenska, samhällskunskap, psykologi och filosofi
10. Sysselsättning? Allt som börjar på s

CLOTHES
1. Vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Gladiatorsandaler
3. Favoritfärg på kläder? Starka färger
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En Betsey Johnson-klänning
6. Favoritaffärer? Louis Vuitton skulle jag gärna vara stamkund hos
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ett par tusenlappar
8. Favoritmärke? Allt som är franskt
9. Vad har du för väska? Louis Vuitton alma monogram
10. Vad har du för tröjstorlek? S/M

MIXED SHIT
1. Vad heter din mormor? Marie-Louise
2. Bäddar du sängen varje dag? Ja
3. Vad är du beroende av? Mat och kärlek
4. Vilket land kommer du i från? Sverige står det i mitt pass
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets hudsalva är grejer det!
6. Vad tror du på? Luften jag andas, jorden jag ser och kärleken jag känner
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag tar det bästa ur alla religioner
8. Vad köpte du senast? Morotskaka
9. Är du osams med någon? Nej
10. Vad bor du i? Snart en bostadsrätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback