I couldn´t care less

Det är lite ironiskt att jag alltid blivit kallad pedant. Tjejen som inte lät sina kompisar sitta på sängen när inte överkastet var på eller tjejen som tvingade sin pojkvän att efter krogen duscha bort alla krogbaciller innan han la sig bredvid mig i sängen (det var ju faktiskt på den tiden som rökning fortfarande var tillåtet på krogen och hur äckligt är det inte att sova bredvid en stinkande askkopp?). Särskilt ironiskt är det just nu då min lägenhet ser ut som ett bombnedslag. Jag har helt enkelt inte lust att städa när jag ändå ska flytta snart. Därför tänkte jag börja packa ner allt i kartonger redan nu så det blir fria ytor och lättare att flyttstäda.

 
Vacker syn möter den som hälsar på mig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Om man slog upp ordet pedant i en ordbok skulle du och min mamma komma upp på bild! Ni är de mest pedanta jag känner! Ge mig en släng av det! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback