Glory day

I dag har lönen spenderats på två par Lee-jeans, ett par Wrangler-jeans, en mörkblå klänning från Fröken söt som jag tänkt ha vid något bra tillfälle, en tee designad av Bodil Malmsten (ja, författaren) och lite annat smått och gott. Jag var faktiskt i behov av nya jeans då jag gått ner i vikt (ja, fy fan, än´t otroligt så säg?) och en 56:e klänning. En flicka kan aldrig ha för många klänningar eller skor. Eller designerväskor. Det är kärlek det. ♥




Nu ska jag åka iväg och träna så jag blir stark(are). Har också fått för mig att vara nykter fram till Peace&Love eftersom träningen inte ger lika bra resultat men å andra sidan hinner jag nog ändra mig till helgen igen.

Kommentarer
Postat av: Liza

Härligt att träningen går bra för dig :) Jag hoppas på en massa prommenader när vi blir grannar!!

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Ja, den KANSKE går bra när jag slutar dricka sprit.. :P Men får bli skärpning nu fram till PL.. :) Klart vi ska ut och promenera, varje kväll!!

2009-05-25 @ 20:59:29
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback