Brutalt

Jag kom precis hem efter att ha tillbringat ett par timmar tillsammans med ett gäng fotbollsspelare. Vi såg först andra halvlek i derbyt mellan AIK och Bajen (boring!) för att därefter avsluta kvällen med människoslakt. Cannibal holocaust. Jag lovade ju mig själv att aldrig se om den men jag kanske såg max 45 minuter av hela filmen då jag hade kudden framför ögonen mest hela tiden. Värre var det nog för grabbarna som bad om att få stänga av. Men de höll ut till slutet och när de sista tonerna av den brutalt vackra musiken ebbats ut sa ingen ett ljud och låtsades helt enkelt om att de aldrig någonsin sett filmen. Jag gissar att de sover med lampan tänd i natt. Själv ska jag nog lyckas somna på egen hand, är väl ingen chicken heller.

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, den är så nasty den där filmen. Ska vi leka i helgen? :)

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Ja, fy fan så vidrig.



Leka? Ja, men det kan vi säkert! :D Ring mig när du får tid över från renoveringen! ;)

2009-05-29 @ 10:28:01
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback