FRIENDS

Mina vänner består av en skara vänsterradikala palestinasjal-bärare, snobbiga moderater, sossar, gröna vågen-lovers, miljöpartister, folkpartister och så en sverigedemokrat som inte vet varför hon är det men hon röstade efter finast partisymbol. Ja, ni hör ju själva vilken samling idioter jag har till vänner men jäklar vad jag älskar dom alla. Jag tycker att just våra olikheter gör oss till ett härligt gäng. Och det må vara skrämmande att alla vi har rösträtt men det är ju det som är så fint med demokrati. Så gå och rösta på söndag!

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag spar mig till söndag iaf, kan ju komma ut nån skandal innan dess! Hihi :P Trängas bland alla Vika-bor.. ska bli skoj!

2009-06-04 @ 21:31:03
Postat av: L

På söndag ska man inte rösta. På söndag ska man vara på Stockholms stadion. :p (Se till och förtidsrösta)

2009-06-04 @ 22:25:36
Postat av: Johanna

Finast logga? det var också en formulering =D men nu har jag faktiskt kommit på vadjag ska rösta på på söndag i alla fall =)Hemlis..

Postat av: Angelica Lindvall

Mika: Rösta rätt. :)



L: Haha, exakt! :P



Johanna: Haha, bra att du avslöjar dig.. Jag gissar att du röstar på folkpartiet på söndag. Am I wrong? :P

2009-06-05 @ 13:06:51
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Mika

Hehe, ja. Jag röstar på det minst dåliga!

2009-06-05 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback