Pink party

I lördags hade jag som sagt en kombinerad inflyttningsfest/födelsedagsfest och här är några bilder jag lyckats stjäla från fina Filippa. Det var en lyckad kväll med dans till Michael Jackson (kolla bara vad svettiga vi är!) och god Baileys-tårta (om jag får säga det själv) och massvis med bål, vin och sprit. Jag tror vi var närmare 40 personer i min tvåa. Och blev ni inte bjudna är jag ledsen för det men vad fan, ni får väl bjuda in er själva nästa gång. Det är så jag skapar kontakter.

Och eh, temat var Pink party (with a touch of black) vilket kanske syns. Killarna var klädda i svart men de gör sig inte lika bra på bild så därför får de inte vara med här. Nästa gång ska jag vara mer extrem i temat, då blir det avskedsfest innan jag drar till Afrika och vad passar då bättre än "klädkod: djurmönstrat"? Hehe.



Söta Nina, fina Filippa, gulliga jag, underbara Johanna och vackra Ida.



Filippa dolde mina Hankytrosor (som var knallrosa!) med ett hjärta, det heligaste ni vet... På bilden syns förutom ovannämnda också Mimmi, Julia, Marielle och Maria.



Finn ett fel! Rosa ögonskugga, rosa nagellack, rosa klänning... och eh, ostbågar.

Kommentarer
Postat av: Carro

hey, jag tror du glömde bjuda nån på festen ;) hahaha.. himla snyggt måste jag säga, och du är jättesöt :)

Postat av: Angelica Lindvall

Carro: Haha, ja, du skulle gjort dig bra på den festen!! :D

2009-07-22 @ 23:18:39
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Karin

Snyggt :)

Roligt tema!

Ha d fint :)

2009-07-23 @ 09:54:38
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback