Varför?

Jag vet inte vad jag ska skriva. Det finns inga ord som beskriver det jag och min familj går igenom just nu. Men vi försökte, vi gjorde verkligen allt vi kunde men det var redan försent.

Lillebror. Älskade, finaste Simon. Jag är inte hel utan dig. Snälla, vakna, säg att det bara är en hemsk mardröm.. Jag är inte beredd att släppa dig. Jag älskar dig så jävla mycket. Alla älskar dig. Snälla, Simon. Kom tillbaka. Jag gör vadsomhelst.

18 år gammal med hela livet framför dig. Min fina lillebror, min älskade, älskade lillebror. Jag hoppas du fått frid nu. Det är pappas tur att ta hand om dig, jag vet att han saknat dig.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Alla kommentarer publiceras direkt på bloggen utan granskning. Kommentarsfältet är därmed öppet för alla som känner för att skriva en rad.

Kommentarer
Postat av: Jonatan Svedgård

Vet inte vad jag ska säga, är hemskt ledsen

2009-01-10 @ 11:44:24
Postat av: Fru K

Söta fina vännen, jag vet att inga ord eller handlingar kan hjälpa dig nu. Men jag tänker på dig. Och finns det någon enda liten sak jag kan göra så säg bara till.

2009-01-10 @ 12:21:01
Postat av: Tim Vähäjylkkä

Jag gick i samma klass som simon i lågstadiet och i paralellklass ända till gymnasiet.. spelat fotboll med han, och snackat hockey. På senare år hade vi inte så mycket kontakt. men Jag addade han på facebook för bara någon dag sen. Detta kom verkligen som en chock. mötte ambulans och polis igår när vi kom hem från blge. Det kom som en chock när petri sa att något har hänt simon. kolla in angelicas blogg.

Ni ska veta att jag tänker på er och eran familj. ni har gått igenom svåra saker tidigare. hoppas att ni klarar även detta. kom ihåg att ta hand om er.

MVH Tim Vähäjylkkä

2009-01-10 @ 13:13:35
Postat av: Marie

Men gud =( Vad har hänt? Stor tröstkram

Postat av: Maria

Jag beklagar verkligen sorgen kram

2009-01-10 @ 15:06:12
Postat av: Jenita

Beklagar sorgen.../En massa styrkekramar till dej och dina nära.

2009-01-10 @ 16:30:28
Postat av: Frida Bokor

Jag vet att vi inte stått nära eller något och jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag vill bara skriva något. Jag önskar verkligen er allt gott och att ni ska finna massa styrka från vänner och människor som älskar er! Ta hand om er!

2009-01-10 @ 16:36:53
Postat av: Lottis

Kan bara säga att jag e ledsen Angelica.. :,/ Kram Lottis

2009-01-10 @ 16:42:29
URL: http://lotusblomma87.blogg.se/
Postat av: oskar

Jag vet inte heller riktigt vad jag ska säga, mer än att mina tankar ligger hos dig och eran familj. Även om jag inte har haft världens kontakt med honom på senaste tiden så har han betytt mycket, växte ju upp tillsammans, höll på med alla sporter tillsammas osv. Detta känns ju bara galet :/

Ta hand om er alla så hoppas ni tar er igenom detta.

MVH Oskar Momqvist

2009-01-10 @ 16:53:20
URL: http://oskarii.blogg.se/
Postat av: Carro

Mina varmaste tankar till dig och din familj Angelica. Styrkekramar från mig.

2009-01-10 @ 17:12:34
URL: http://frokencaroline.blogg.se/
Postat av: Kim Bokor

Jag har kännt Simon sedan dagis -Djurås skolan.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Men eran familj är ständigt i tankarna. jag fick precis veta vad som hänt, Jag kan inte förstå det. Smärtan är djup när man förlorar någon man har gaft en barndom med.

Jag kan aldrig förstå hur hemskt det måste vara.

Ta hand om er. Mvh Kim ( Elin Bokor)

2009-01-10 @ 17:15:14
Postat av: Fredskronk

Jisses. Vet inte riktigt vad som hänt eller vad jag ska skriva men vill, just som några andra, bara skriva något. Stora kramar till dig Angelica. Ta hand om dig.

2009-01-10 @ 17:17:08
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Ea

Angelica, fina du, jag tänker på dig. Jag beklagar förlusten (L). Jag finner inga ord och jag vet inte vad jag ska skriva. Som sagt, mina tankar är hos dig och din familj. Ta väl hand om dig! Massor med stora kramar <3

2009-01-10 @ 17:25:39
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag är hemskt ledsen Angelica. Tänker på dig.

2009-01-10 @ 17:32:33
Postat av: Maria

Beklagar sorgen :(

Tänker på er..

2009-01-10 @ 17:37:32
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Pär och Elena

Vi tänker på Er och på det Ni går igenom. Många varma kramar

2009-01-10 @ 17:40:52
Postat av: plin

Som några andra vet jag inte vad jag ska skriva, men vill ändå göra det. Tänker på dig!

2009-01-10 @ 17:45:36
URL: http://aldrig.blogg.se/
Postat av: tarja

Kära Angelica och mamma, minns inte om ni var flera syskon. Simon var min elev i trean. En glad och pigg pojke med spjuver i blicken. Duktig och smart. Han gav mig en stor skolbjällra i slutet av skolåret. Den är ett fint minne. Det finns inga ord för den smärta som ni måste känna just nu. Jag tänker på er. Så länge vi minns och pratar om Simon finns han kvar. Kram

2009-01-10 @ 17:47:18
Postat av: Emelie

Jag, som en del andra, har inga ord. Jag är totalt stum. Skänker alla mina tankar till er. Må han vila i frid.

2009-01-10 @ 17:59:36
Postat av: Frida

Åh vad ledsen jag blir! Kan inte föreställa mig hur det måste kännas för dig och din familj... Stora kramar!

2009-01-10 @ 18:10:51
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: Kusin Stoffe

Hej Angelica!Hoppas han har det bättre hos sin far.Jag är väldigt ledsen nu.Jag älskar er allihopa!Puss och kram Kusin Stoffe med familj!

2009-01-10 @ 18:19:29
Postat av: Johan andersson

jag o simon lärde känna varnadra genom hockeyn i kvansvedens ungdomslag. Var verkligen jätte roliga tider , likaså när vi mötes på djuråsskolan i 8an. kan inte fatta att de har hänt. Är i chock tillstånd helt enkelt.

2009-01-10 @ 18:23:17
Postat av: Liza

Älskade Angelica.. Jag finns här hela tiden för dig. Ta hand om er, den mån det går..



Kramar om!

2009-01-10 @ 18:26:11
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, Angelica... Jag vet inte vad jag ska skriva.. Är så ledsen för din skull. Många kramar.

2009-01-10 @ 18:29:13
URL: http://akerlundh.blogg.se/
Postat av: Kusin Stoffe

Hej Angelica!Hoppas Simon får det bättre hos sin far.Jag är förvirad och ledsen:(.Jag älskar allihopa i familjen Lindvall.Jag hoppas han vilar i frid med sin far nu. Kram Kusin Stoffe med familj.

2009-01-10 @ 18:30:03
Postat av: Kusin Stoffe

Jag har inga mer ord på tangentbordet med jag vill skriva något nu!Hoppas ni går igenom det här. Kram Kusin Stoffe med familj

2009-01-10 @ 18:33:07
Postat av: Anna P

Jag vet inte vad jag ska säga. Det finns inga ord som kan beskriva hur det känns att mista någon man älskar. Jag lider med er. Jag är säker på att han finns med er. Mina tankar går till dig och din familj. Ni är starka och ni klarar det här. Jag tänker på er, stora kramar Anna

2009-01-10 @ 19:11:13
URL: http://pollydollface.blogg.se/
Postat av: Roockstar

Vet inte riktigt vad jag ska säga... Ta hand om dig Angelica.

2009-01-10 @ 19:13:37
URL: http://www.roockstar.net
Postat av: Alexzandra

Känner så mycket med dig nu och jag önskar verkligen jag kunde vara hos dig! Men det känns ändå lite skönt med tanken på att han är med er far nu <3 Krama Mamma å Nicklas massor från mig! Ni klarar det här å jag finns ett samtal bort.

2009-01-10 @ 19:37:31
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Emma Larsson Westermark

Jag är alldeles... det är stopp i munnen och jag finner inga ord. När jag gick i fyran, femman (?) var jag och Simon "ihop" och jag minns speciellt en gång när jag klättrade upp i ett träd och hade ett par turkosa korta shorts. Jag minns det fortfarande så tydligt när han sa "vad synd att du inte har kjol på dig". Jag tror att jag träffade honom senast den sista april i bäsna för några år sedan, och jag och min vän har flera gånger pratat om den gången. Vi stod och pratade med honom och helt plötsligt försvann han och var nere på ångbåtsbryggan. Vet inte riktigt varför jag skriver det här egentligen, men det är väl någon slags chock över det som hänt och minnen från honom flashar förbi. Jag har inga magiska och läkande ord i förrådet, även om jag önskar att jag hade det, men jag vill bara sända en stor och varm kram till dig och din familj. Varma hälsningar från Emma

2009-01-10 @ 19:49:21
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhh. längtar till i morgon då jag får krama om dig! =/

2009-01-10 @ 19:52:14
URL: http://mya.blogg.se/
Postat av: Nathalie Jonsén.

Simon är en så hemskt go kille , han var en underbar kusin.

Han finns med oss dag som natt Angelica , glöm inte det.

Han är lycklig för att få träffa sin far nu.

Vi kämpar oss igenom det här!

jag önskar att vi bara kunde spola tillbaka tiden.

Detta är ett vakum , ett stort vakum.

Men Angelica du ska veta att jag finns för dig , dag som natt , du vet att du alltid kan ringa till oss och du får vara här hur mycket du vill.

R.I.P Simon lindvall. <3

2009-01-10 @ 19:57:32
Postat av: Bella

Vet inte vad jag ska skriva.. Ledsen för eran skull. Livet är inte rättvist, verkligen inte :(

Mina tankar finns hos dig & din familj!

Stor Kram

2009-01-10 @ 20:04:05
URL: http://grymmabella.blogg.se/
Postat av: Pearl

Som jag skrev på FB, jag kan inte föreställa mig hur ont det gör att mista någon såpass nära. tnker på dig & din familj.

ta hand om dig.

2009-01-10 @ 20:14:54
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: Mari

Det finns inga ord... Men mina tankar är hos dig och din familj. Jag hoppas att ni finner stöd i varandra och att ni tar hand om varandra.

Många kramar

2009-01-10 @ 20:33:54
Postat av: Julia

Jag ville bara säga att jag beklagar sorgen och att jag inte ens kan med blotta tanken föreställa mig vad du går igenom just nu.

Med hela mitt hjärta får du en kram och massa tankar!



Glöm inte bort att ta hand om dig själv!

2009-01-10 @ 20:41:21
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag förstår ingenting, jag är så chockad. Vet inte vad som hänt.. Men snälla du, ta hand om dig!

2009-01-10 @ 21:49:47
URL: http://hanna1988.blogg.se/
Postat av: Carina B

Tänder ett ljus för Simon och hans familj, tänker på er alla i denna svåra stund.Det är helt ofattbart och chocken känns förlamande.

2009-01-10 @ 22:00:53
Postat av: Sofia Carlberg

Vill bara ge dig en stor kram. Tänker på dig. Kramar

2009-01-10 @ 22:06:27
Postat av: Antonia Hagström med Familj

Inga ord eller meningar känns tillräckliga. Men jag vill bara att du skall veta att jag tänker på dig, er. Hela familjen tänker på er Angelica. Kramar och Kärlek

2009-01-10 @ 22:17:05
Postat av: en av många andra

styrkekramar till dig och din familj*

ta hand om er!



/ ett gammalt ex till simon

2009-01-10 @ 22:24:14
Postat av: Filippa

Underbara du, jag förstår inte vad det är jag läser, i 30min har jag suttit och funderat vad jag ska skriva, men det finns inga ord... Det gör ont i hela magen när jag tänker på dig och smärtan och sorgen som drabbat er. Jag vill vara hos dig och krama och hålla dig, vackra fina du.. Min tanke är hos dig!

2009-01-10 @ 22:24:35
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: Mika

gumman.. visste inte riktigt vad jag skulle säga idag.. vet fortfarande inte..



men jag finns här.. det gör jag alltid men vill understyka det speciellt nu, du kan ringa mig vilken tidpunkt på dygnet du vill. om du orkar och vill det så kan jag komma någon dag!

2009-01-10 @ 22:40:27
URL: http://m1ka.blogg.se/
Postat av: mysaan

Jag är verkligen lessen för din och din familjsskull även om jag inte känner dig så finns mina tankar med er! Ta hand om dig.

2009-01-11 @ 00:20:21
URL: http://mysaan.blogspot.com/
Postat av: emelie

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är helt tom inombords. Jag beklagar sorgen. /Emelie Holm

2009-01-11 @ 00:24:31
URL: http://kinesnamn.blogg.se/
Postat av: David Svedgård

Mina tankar finns hos er. Beklagar verkligen sorgen.

2009-01-11 @ 03:01:04
Postat av: Carolina

Angelica, hörde av Alexzandra vad som hänt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men mina tankar är med dig.



~Carolina~

2009-01-11 @ 10:39:07
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: madeleine tjernström

det är helt sjukt.. en av min brors bästa kompisar sen de gick i femman... & det var han som sa att jag fick ställa mej framför honom på a7x-konserten så att jag skulle se - tack vare han så fick jag den oslagbara platsen jag fick :'(



jag beklagar verkligen sorgen, vi alla tänker på er!

2009-01-11 @ 11:18:41
URL: http://sseize.blogg.se/
Postat av: Olle Sönnert

Hej Angelica!

Även fast jag och Simon inte har haft någon

kontakt de närmsta tre åren så känns det ändå som

att jag vill visa mitt stöd till dig och din familj.

Jag kan aldrig sätta mig in i den situation och den smärtan du och din familj upplever just nu. Men det är ingen sits som jag skulle vilja sätta någon i.

Jag hoppas att ni klarar av att ta er ur det hemska som har hänt och att ni lyssnar till allt det stöd som finns runt er. Hela byn lider med er och jag tror att alla mer eller mindre är påverkade av det som har hänt.

Jag önskar att det fanns något att göra för att lindra eran smärta, men jag vet inte vad.

Du får hälsa till din familj så mycket och särskillt till din mor!

Jag beklagar verkligen det som har hänt.

MVH Olle Sönnert

2009-01-11 @ 13:19:09
Postat av: Harriet Andersson Tjernström

Å det är så sorgligt, en så fin pojke... känner så med er.

2009-01-11 @ 14:29:35
Postat av: Micke Tjernström

Jag vet inte vad jag ska säga. Det här kom verkligen som en chock igår och jag kunde inte göra annat är att bara gråta och skaka hela igår. Jag kommer aldrig glömma Simon. I femteklass vart jag och Simon tvingade att jobba ihop på hemkunskapen och vi var inte klassens bästa kockar direkt, läraren hatade oss, men en vänskap byggdes upp på den korta lektionen och han kommer alltid att vara en av mina absolut bästa vänner. Trots att vi inte umgicks så mycket på fritiden dom senaste 1½ åren som vi gjorde innan så var han fortfarande en av mina bästa vänner som alltid fanns där. Han var den som man alltid kunde prata med, han fanns alltid där. Vi pratade ofta om att vi skulle börja umgås och ha hockeykvällar igen hemma hos er som vi alltid gjorde förr och äta våra klassiska hockeymackor. En baguette med smör, skinka, ost, sallad och torkad lök med kolasås. Har så otroligt många minnen av den här killen och jag kommer aldrig att komma över det här. Trots att jag inte var hemma hos er så mycket på sistone så känns det som jag också har förlorat en bror... Jag beklagar verkligen det som hänt och jag lider verkligen med er. Hälsa din familj också från mig Angelica. Ta hand om er. <3

2009-01-11 @ 14:55:57
Postat av: Therese Andersson

Hej!

Kommer bara ihåg Simon som en liten kille.

Känner så med dig och hela din familj.

Ta hand om varandra nu!

Mvh /Therese Andersson

2009-01-11 @ 14:56:12
Postat av: Milla

Jag beklagar verkligen sorgen. Vet inte vad jag ska säga men jag tänker på er. Ta hand om varandra, & låt det ta tid att bearbeta. Många kramar/Milla

2009-01-11 @ 15:33:44
URL: http://mmilla.blogg.se/
Postat av: Frida Hjort

jag beklagar verkligen sorgen, finner inga ord.Det är verkligen hemskt det som hänt.

Känt simon sen vi traskade runt hos dagmamma, gått hela grundskolan ihop, haft så roliga minnen.

Jag är i chock, simon var en riktigt bra grabb

och han kommer alltid finnas i mitt minne.

Önskar att jag kunde göra något, men vet inte vad.

Vill att du och din familj ska veta att vi alla tänker på er. Kramar // Frida Hjort

2009-01-11 @ 16:24:24
Postat av: Martina

vet som många andra inte vad jag ska säga!

har haft många "kärleksdisskutioner" med simon i yngre dar. det känns overkligt. tänker på dig & din familj angelica. Ta hand om dig, /Martina Hane

2009-01-11 @ 16:34:36
URL: http://maaerta.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie och Sönta

Vet ej vad jag ska skriva. Finns inga ord för det fruktansvärda som skett. Ni är ofta i mina tankar. En stor kram till er alla

2009-01-11 @ 17:37:40
Postat av: frida

det finns inte ord som räcker till.. inget kan beskriva smärtan eller saknaden efter denna underbara kille! han var en otrolig vän, han fick en att skratta på ett vis ingen annan kunde.. på min födelsedag försvann han, frågor ställs i mitt huvud, ångest över att inte fått säga hejdå.. tankar till hans familj! jag tänker på er & jag hoppas på att få chansen att säga hejdå till simon.. han är så saknad! kramar från mig

2009-01-11 @ 18:05:22
URL: http://loviroven.blogspot.com
Postat av: Morbror NENNE

Hej Angelica vi tänker på dig och Mamma och Niklas vi kommer upp till Bäsna i morgon och finns där för er, kom ihåg att du kan ringa när du vill så finns vi där. Jag saknar Simon så att hela jag värker men vi måste stötta varandra genom detta.Vifår trösta oss med att Simon nu har kommit hem till eran PAPPA som också finns kvar i mina tankar,han som var som min storebror. Många pussar och kramar från Morbror Nenne. Simon rip.....

2009-01-11 @ 18:37:53
Postat av: Linda Olknuts med familj

Våra varmaste tankar till dej och din familj!! Massa kramar Linda

2009-01-11 @ 20:10:15
Postat av: m

jag lider med er, kämpa på!

2009-01-11 @ 20:42:16
Postat av: Felicia

Det här kom verkligen som en chock. Jag vet inte om jag har smält det eller inte, det är så ofattbart. Jag vill då och då tro att det är en stor blåsning och att allt ska vara normalt i skolan i morgon. Kommer sakna honom och hans underbart roliga humor. Alla småsaker som han gjort har man inte tänkt på förens nu. Han visste hur man lättade upp stämningen. Han har verkligen lämnat efter sig ett stort hål bland mina vänner. Jag är väldigt glad att ha kännt honom och önskar honom frid, och tänker alltid minnas honom.



Jag kan inte i närheten av förstå hur ni, hans allra närmaste känner, men ni har mina tankar med er, och jag beklagar sorgen, innerligt.

2009-01-11 @ 21:25:19
Postat av: Sandra

Finns inga ord som räcker till... Jag beklagar! Stor kram till dig och resten av familjen. Verkligen. <3

2009-01-11 @ 21:30:38
URL: http://lovetrouble.blogg.se/
Postat av: Lena Uffe Jonathan och Andreas

Beklagar sorgen. Vi tänker på er. Många kramar till dig och din familj.

2009-01-11 @ 22:23:28
Postat av: Maria Ahlgren

Beklagar sorgen. Tänker på dig och övriga familjen!

Helt ofattbart, jag kan inte forstå att det är sant. Ta hand om dig Angelica!

Varma kramar/ Maria med familj

2009-01-12 @ 02:11:43
Postat av: Petri

Jag beklagar verkligen sorgen!

2009-01-12 @ 13:13:40
Postat av: Johanna

Jag beklgar verkligen sorgen.

Jag kände inte simon så väl,

men vi brukade prata då och då i skolan.

Hoppas ni tar er igenom detta.

Kram

2009-01-12 @ 16:22:59
Postat av: Malin

Saknaden efter simon är obeskrivlig, jag vill inte tro på det som hänt. Men jag är glad för alla fina stunder jag fick tillsammans med honom.



Kommer aldrig någonsin glömma honom. Och jag tänker på er inom familjen, hur kämpigt ni måste ha det. Det finns så många saker jag önskar att jag sagt till honom nu när jag tänker efter såhär.



Kramar Malin

2009-01-12 @ 17:06:13
URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/
Postat av: evelina hagström

Det känns overkligt. Härliga, roliga, fräcka, snygga, full-i-fan Simon. Killen med ögonfransar som vilken tjej som helst skulle offra en kroppsdel för. Experten på spydiga kommentarer. Ökänd och älskad.



Senast jag pratade med honom var på din inflyttningsfest, Anki. Han hävdade att The Beatles var omusikaliska och jag garvade åt honom.

Jag har obegränsat med minnen av Simon, och av dagar, kvällar, nätter som jag spenderat hos er.

Ni är inga människor man glömmer att man träffat. Färgstarka människor långt ifrån Svenssons. Jag tror inte någon kan lämna ert hus oberörd. Det är inte så svårt att förstå varför just ni får gå igenom detta. Ni klarar det.



Sov gott Bäsnas Emil och tack för alla fina minnen du gett oss.

2009-01-12 @ 17:58:44
Postat av: Kusin Stoffe

Mina tankar är hos Simon hela tiden!! Jag saknar han så JÄVLA mycket!!!!!!!!!! Ta hand om moster Angelica! Kramar Kusin Stoffe

2009-01-12 @ 20:37:45
Postat av: Caroline

Simon. Roliga, snygga, snälla Simon. Jag kan inte fatta att han är borta. Gick i samma klass som Simon genom högstadiet och vi hade många roliga dagar tillsammans. Jag va tokkär i Simon i 7:an och 8:an och vi hade en del "kärlekshistorier". Minns speciellt en dag när vi stog i uppehellåsrummet och krama varandra då en lärare stannar och ler åt oss och Simon blir otroligt generad. Det finns mycket gott att säga om honom. Vila i frid Simon Lindvall, ihågkommen och älskad av många <3

2009-01-12 @ 21:41:36
Postat av: Nathalie Lundström

Mina tankar finns hos familjen Lindvall. Älskade vännen Angelica. Jag finns här dygnet runt, jag är bara ett samtal bort.

Simon gav mig min första kyss, Vi var femton och lyckliga och året var 2003.



Vi syns i Nangijala Simon, underbara Simon

2009-01-12 @ 21:47:26
Postat av: Pernilla

Beklagar sorgen, styrke kramar till dej och familjen <3

2009-01-12 @ 23:27:04
Postat av: Michelle

Ja beklagar verkligen sorgen..ta hand om dej å familjen nu! Kramar Michelle*

2009-01-13 @ 02:44:47
Postat av: Andreas W

vi har inte varigt vänner så länge simon, men dom 2 åren? så har jag aldrig haft en sån underbar och rolig vänn i hela mitt liv, fast du fuskade i kortspel på Bf hela tiden men det var bara kul, saknar dig Fifty the man<3 Vila i frid Simon Lindvall min bästa vänn.<3

2009-01-13 @ 12:54:01
Postat av: Anton Rooth

Ja kände väll inte Simon så jätte bra. Han var väll bästa kompis med Andreas Westling precis som ja. Och det var på det sättet vi träffades. Vi skatade tillsammans några gånger. Och ja kan inte låa bli att le när ja tänker på honom. Han var alltid så glad och uppåt värkade det som. Och han sa alltid når man satt ett trick att de kunde väll han med. PÅ tony hawk's 3 i alla fall. Jag minns så väl sissta gången vi träffades. Det var på fritids gården här i mockfjärd. Han kom i sin bil och dunkade musik. När ja kom ut för att prata med honom sa han tjena tony hawk snubben :-) kommer alldrig glömma det. Jag önska att ja hade lärt känna honom bättre. För han var enså snäll och glad person. En son där som man bara vill vara men. När andreas smsade till mej på lördags kvällen och berättade vad som hade hän tordde ja inte på han först. Det kunde inte vara sant de kunde de bara inte. Jag saknar värkligen dej Simon<3333

2009-01-13 @ 14:48:16
Postat av: Jennie

jag blir helt tårögd när jag läser alla fina inläggen ... kan bara tänka mig hur det skulle kännas att förlora någon sådär.

men jag tror på dig och genom dina rader så verkar du vara en otroligt stark tjej.

simon och jag gick i samma klass hela mellanstadiet

och som så många andra var jag kär i honom och ''ihop'' till och från.

simon var även killen som jag i fyran fick min första kyss av och den killen glömmer man aldrig.

vila i frid simon lindvall (f)

2009-01-13 @ 15:16:59
Postat av: jonathan jonsen

anjelica vi ska klara oss ur det här och SIMON har det bra nu. f,n vad jag saknar grabben. Jag gråter helatiden det käns som en stor mardröm. Jag och min kompis ska skriva en sång till SIMON. Det fans inget ont i SIMON. SIMON var min idol; min kusin och min bästa vän. jag har så många frågor som jag aildrig kommer att få svar på förs en vi kommer upp ditt själva. Men nu fins SIMON på våra kort och i våra minen men SIMON fins ändå mäd oss helatiden och det kommer han alltid att göra!!!!!!!.



varför varför varför ???????????????????

SIMON LINDVALL 1990 0202 -2009 1-9

SIMON LINDVALL ÄLSKAD UT AV ALLA

SIMON LINDVALL <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Jonathan jonsen

2009-01-13 @ 18:26:57
Postat av: Robbin

Sköt om dig Simon, vart du än befinner dig!

Rest in peace

2009-01-13 @ 19:06:52
Postat av: Nina

Va fint du skriver om Simon. Vill bara säga att jag tänker på er.

2009-01-13 @ 19:56:17
Postat av: Nina

Så fint skrivet om Simon. Vill bara säga att jag tänker på er.

2009-01-13 @ 20:01:07
Postat av: thillde

har igentligen ingenting med detta att göra men jag vill att du tänker varma och bra tankar om simon och att de var de bästa för honom han hade inte gjort de om han inte ville de, jag är riktigt lessen över de här med simon men fortsätt att leva du glöm inte de. Han vill att ni fortsätter.

Visst de e oförglömmligt men försök iallafall att leva ditt liv nu.

Rest in peace !

2009-01-13 @ 20:15:44
URL: http://thilldej.blogg.se/
Postat av: Amanda Westling

Vad fint du skriver, Jag tkr att allt det här med simon är jätte jobbigt gråter och tänker på han hela tiden så jag kan tänka mej hur jobbigt det måste vara för dig och din familj. Jag som alla andra tjejer var kär i simon vi var tsm ett tag under högstadie tiden. Jag glömmer aldrig alla minnen med han, hans charmande leende eller hans vackra ögon Simon var och kommer alltid att vara speciell <3

2009-01-13 @ 21:02:43
Postat av: Joakim Nordh

Beklagar sorgen!

R.I.P Simon Lindvall.

2009-01-13 @ 21:22:54
Postat av: Anonym

Beklagar verkligen:(

2009-01-14 @ 22:35:52
Postat av: Janina

Finns det något värre än att bli av med en i sin närhet..Beklagar sorgen :(

2009-01-15 @ 19:09:26
Postat av: Emma

Min lillebror skickade sidan till mig och sa "läs, de är så hemskt" Jag läste och säger samma sak som han :( Varken kännde eller visste vem han var men han verkade vara en underbar person. R.I.P (F)

2009-01-19 @ 09:48:06
Postat av: E x många

Alla i byn tänker varje dag på Simon och er anhöriga. Ingen säger särskilt mycket, men redan ett lågmält "Har ni hört om tragedin?" räcker ju, och efter ett nickande svar blir alla tysta. Några djupa suckar, uppgivna huvudskakningar och ett par meningar byts om hur sorglig en ung människas självmord är. Jag och min familj kände inte Simon. Men vi och alla andra i Bäsna delar er sorg och tänker mycket på er, med tårfyllda ögon. Jättekram på er allesamman.

2009-01-28 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback