I´ve got to take it on the otherside

Ibland undrar jag om jag njuter av att plåga mig själv. Jag gick upp på ditt rum, luktade på parfymen du använde senast och genast började tårar rulla nerför kinderna. Jag saknar dig hela tiden. För varje dag blir livet utan dig mer verkligt, du är borta och kommer inte tillbaka. Vad jag önskar att det inte vore så.

Jag hoppas det är okej att jag lånade din Red hot chili peppers-skiva? Jag såg att du lånat en av mina filmer utan att fråga, din lilla skitunge. Om du kommer tillbaka så lovar jag att du får låna alla mina filmer utan att behöva lämna tillbaka dom.



Red hot chili peppers- Otherside

I heard your voice through a photograph
I thought it up it brought up the past
Once you know you can never go back
I´ve got to take it on the otherside


Centuries are what it meant to me
A cemetery where I marry the sea
Stranger things could never change my mind
I´ve got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla Gumman, vad jag önskar att allt bara var en ond dröm.

Jag minns när jag botaniserade bland Simons skivor för att eventuellt hitta någon häftig jympalåt.Vi hade inte samma musiksmak, men det hände ett par gånger att jag hittade en styrka och en konditionslåt.

En gång på julmarknaden i Bäsna vann Simon ett presenkort på kroppsmassage. Det presentkortet tyckte han att mormor skulle få för hon börjar "bli lite gammal". Tack Simon för din underbara omtanke.

Ja Angelica, det var väl din lillebror i ett nötskal.

Tänker på er.

Kram

Mormor

2009-01-29 @ 08:34:52
Postat av: Angelica Lindvall

Mormor: Hehe, det är så mysigt när alla minnen ploppar upp som små regnpar på vattenytan. Jag saknar honom så mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback