Blondinbella är här för att stanna

Jag tycker att alla (läs: vuxna) människor som sett ner på 18-åriga överklass-Bella, en bimbo som är van att få allt hon pekar på, borde titta på intervjun som TV4 Nyhetsmorgon gjorde i morse. Wow, vilken tjej! Hon går sista året i gymnasiet, driver två företag, deltar i vårens upplaga av Let´s Dance och bloggar flera inlägg om dagen. Hur fan pallar hon? En mer målmedveten och driven ung tjej får man leta efter. Jag tycker att hon är en frisk fläkt bland många slackers till ungdomar som inte tar för sig och gör något vettigt av sina liv.

Det är klart att vissa av Blondinbellas åsikter är onödiga men vem vet egentligen om det bara är Isabella Löwengrips alter ego i hopp om att öka statistiken på bloggen? Jag kan såklart också reta upp mig på vissa av hennes åsikter men efter den här intervjun har jag insett vilken smart människa det är bakom den ytliga fasaden. Och hon är bara 18 år!

En halv miljon läsare kan inte ha fel, Blondinbella är här för att stanna. Personligen tycker jag att unga begåvade människor ska uppmuntras!

Vad tycker du?



Bild: Expressen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback