Utmaning sent på kvällen

Det var länge sedan jag blev utmanad så därför kör jag en utmaning jag snodde från någon blogg.

Stänger du av mobilen när du sover?
Oftast inte.

Vem såg dig senast naken?
Eh.. alla kärringar i duschen efter Friskispasset?

Hur såg du ut på högstadiet?
Hur var det nu min ungdomskärlek och hans kompisar beskrev mig? Jo, just ja, "ena dagen är Angelica en tiopoängare, när man verkligen ser att hon ansträngt sig medan andra dagen ser hon ut som ett krockat skithus".

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Shit, vilken svår fråga. Jag hoppas att jag är snäll?

Har du celluliter?
Ingen aning, inget som syns i alla fall.

Biter du på naglarna?
Nej, jag slutade med det i mellanstadiet efter att ha sett allt snusk som finns under naglarna i mikroskop.

Är du rädd för att få hängbröst?
Hur kan det ens vara möjligt med min storlek?

Svär du?
Jag försöker undvika det i tal men i skrift är det fint att svära.

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Ja, så länge de inte predikar för mig från Vakttornet.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Pizza kan jag aldrig tröttna på. Att jag sedan skulle rulla fram är en annan femma.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Kassler.

Har du blivit arresterad?
Nej.

Har du någonting att dölja?
Nej, mitt liv är en öppen blogg.

Ljuger du?
Jag är för ärlig för mitt eget bästa.

Har du kysst en polis?
Ingen aning, inte vad jag minns i alla fall. Det där kanske låter som att jag kysst 70.000 killar men det är ren lögn. Det är bara 60.000.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Självklart.

Vilken teveserie skulle du helst leva i?
SATC såklart! Att få bo på Manhattan är ju lyx bara det!

Jag utmanar
Johanna, Alexzandra, Emma, Filippa och Carro att svara på denna utmaning! Come on girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback