Pete wannabe


Koola Anna trasiga jeans
Hatt från Marks&Spencer
Skjorta från Esprit (arvgods från moster)


Eftersom Pete Doherty kommer till Peace&Love i sommar (ja, det står så på affischerna men alla vet ju att han inte kommer dyka upp eftersom första stoppet blir fyllecell) så tänkte jag börja bära hatt som han. Det är coolt med både killar och tjejer som bär hatt. Jag bar hatt redan i högstadiet och tyckte att jag var hur frän som helst tills ett par sjuor härmade. Då la jag ner. Fast det är riktigt, riktigt snyggt.

Kommentarer
Postat av: hanna

Vi ses kanske där ;)

Postat av: Emma Larsson Westermark

Oj vad jag bråkade med mamma då Pete Doherty var bokad för några år sedan, jag lovade och svor att de inte skulle ställa in spelningen, jag fick rätt till slut, det blev som jag sa, det återstår att se hur det blir i år...

2009-02-22 @ 21:13:22
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback