Jojjobah 21 år!


Ankan ♥ Jojjo = BF 4-ever

I dag fyller min älskade Johanna 21 år. Jag gav henne en blommig goodiebag fylld med diverse tjejgrejer; Vecko-revyn, sminkhandduk, nagellack, lipgloss, första säsongen av Greys anatomy, nyckelring med Johannas namn, örhängen och en massa annat smått och gott.

Det är så himla svårt att hitta presenter ibland, därför tyckte jag att ett hopkok med grejer var roligare att ge än någon enstaka present som kanske inte uppskattas lika mycket. Eller vad säger du,
Jojjobah?

Älskar dig, vännen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh gumman! Det var en skitbra present! Du vet vad jag är och vill och gör och allt annat =)Jag ska tvinga dig se säsong 1 av greys nån dag ;) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback