En guldpärla

I veckan fick jag höra att jag såg ut som en guldpärla. Det var ett av mammas dagbarn som sa det. Underbar unge. Jag är lite ledsen för att sommaren och hösten närmar sig. Då börjar nämligen mammas allra första dagbarn förskolan, de dagbarn som varit hos mamma sedan de var små bebbar. Det är så sorgligt, jag vill ju att de ska vara små hela tiden så att de stannar kvar. Men jag får väl helt enkelt tvinga deras mammor att låta mig sitta barnvakt! Det är bland det roligaste som finns. Och nää, jag är inte ironisk.


Kommentarer
Postat av: Fredrik och lena

Ja du kan få komma och vara barnvakt när du vill...

även om dom små barnen börjar bli stora terorrister:-)

2009-02-22 @ 21:56:13
Postat av: Angelica Lindvall

Fredrik och Lena: Åhh, era barn är underbara! Inga terrorister heller.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback