Viktminskning på posten

Jag tycker det är rätt kul att jag i går fick hem ett paket med Omega3-kapslar för viktminskning. What the fuck liksom? Jag har inte beställt men fick en faktura på 89 spänn. I dag fick jag ett mail från företaget som ber om ursäkt för att de skickat ut kapslar och att jag kan bortse från fakturan. Som tack för mitt tålamod ska jag få en gratisprodukt i form av äppelcidervinäger, också för viktminskning.

Verkar som att flera än jag själv tycker att jag borde minska på midjeomfånget!


Kommentarer
Postat av: Sabina

haha vad taskigt ;)

Postat av: Linda Å

Tycker mest det låter som ett fult trick från företagets sida. Nu hoppas de säkert på att du ska beställa en massa sen.. ;)

2009-08-22 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback