Till och med Stockholm duger i vårsolen

Jag vill resa bort någonstans. Är faktiskt i stort behov av det så jag kan fokusera på annat, fly alla svåra och onda känslor som väller upp i ögonvrån och resulterar i ett tårkalas av sällan skådat slag. Jag skulle kunna ta en sista-minuten till första bästa land då jag har både tid och pengar men jag vill ju inte resa ensam. Så vem känner sig manad? Blev lite sugen på att åka till London och shoppa Betsey Johnson-skor eller ja, till och med Stockholm duger i vårsolen.


© Angelica Lindvall


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh jag hade jätte gärna följ med om jag inte jobbade så mycket just nu..=( Jag tänkte eventuellt åka till Gävle och hälsa på Alex strax, men jag hör av mig om jag är hemma efter fem så tar vi powerwalk, annars får vi tajma in det i helgen... kramis kramis

Postat av: Fru K

Du är alltid välkommen hit när du vill!

2009-04-28 @ 18:43:44
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Angelica Lindvall

Ida: Jag kommer gärna och hälsar på Gävle sen.. bra shopping har jag hört. ;)



Fru K: Det ska jag absolut ha i åtanke! Sugen på lite vårsol i Sthlm nu faktiskt. :)

2009-04-29 @ 14:18:26
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då får du skynda dig hit, vem vet hur länge solen väljer att skina på stockholm? Vi har haft fantastiskt väder i en vecka nu så det lär väl vara över snart...

2009-04-29 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback