Quiz me!



Här sitter jag och har tråkigt. Alla jobb är redan gjorda för dagen och jag har redan hunnit boka jobb till morgondagen. Kanske borde städa kontoret i brist på annat?

Nej, vad trist.. hmm, en frågestund kanske vore på sin plats? Ja, det gör vi, ni får fråga mig vad som helst mellan himmel och jord och jag lovar att svara sanningsenligt. Var inte blyga nu utan ställ frågor så jag har något att roa mig med! Både pinsamma, hemska, roliga och dumma frågor är varmt välkomna. Anonyma kommentarer godkänns som vanligt inte men annars är det fritt fram.

UPDATE: Här kommer mina svar på era få men smarta frågor. Detta visar att ni känner mig redan bättre än jag trodde. Om det är creepy eller inte låter jag vara osagt.

Vet att du var på jakt förut efter kanel tuggummi. Har du hittat dom någonstans i Borlänge? Annars har jag ett tips. När jag var i Blge för en stund sen hittade jag dom i tobaks affären brevid centrum grillen. Prova där!

Svar: Jag var där i dag men de var slut. ;(



Hmm, vad gillar du bäst med dig själv? (:
Svar: Helheten och att alla organ fungerar som de ska.

Anser du att homosexuella ska kunna gifta sig i kyrkan?
Svar: Självklart. Det finns homosexualitet inom kyrkan och inom alla samhällsklasser så varför skulle då en grupp människor inte ha samma rättigheter som alla andra?


Förstås ingen fråga utan en länk till bildbevis på vilket sjöslag fröken missade häromveckan:
http://szilvibloggar.blogspot.com/2009/04/birthdayparty-for-herman-klose-who.html. Åsså kan jag säga att Dalarna på påsk inte var fel... isolerade i Hundfjället visserligen men ändå! Nästa gång ska vi inte ha så bråttom hem utan stanna till hos dig och kolla läget!
Svar: Åh, trist att jag missade det! Såg ut att ha gått riktigt vilt till! Nästa gång ska jag visa er Bäsna så ni får träffa Texas!

Skulle du kunna göra nån skönhetsoperation?
Svar: Nja, jag tycker inte att jag har behov av det men om jag blev brännskadad i hela ansiktet så är det förstås en annan sak.

Vad har du för kamera? Hur kan du vara utbildad journalist redan som 21-åring? Vad fotograferar du helst? Vad vill du jobba med i framtiden?
Svar: I jobbet använder jag en Sony a200, privat har jag en Nikon d40. Jag gick en ettårig journalistutbildning på folkhögskola. Jag fotograferar helst porträtt och djur och jag vill jobba med skrivandet i någon form, kanske damtidning, frilansa eller allra helst jobba två dagar i veckan på en tidning och sedan skriva böcker resten av tiden.

Jag beklagar verkligen sorgen efter din bror och undrar hur du mår nu och vad du gör för att bearbeta sorgen?
Svar: Tack. Jag mår rätt bra just i dag men ingen dag är lik den andra. Saknar honom gör jag dygnet runt men jag har fått bra stöd från min familj och mina vänner. Jag ska också börja gå i en samtalsgrupp med anhöriga som varit med om samma sak.


Hur ofta tränar du? Har du några tips på hur man går ner i vikt snabbt och enkelt?
Svar: Tja, minst tre gånger i veckan men promenerar försöker jag göra minst en timme varje dag. Några tips har jag inte, då skulle jag vara smal själv för tusan! Men något som inte funkar är pulverdieter, det fuckar upp ämnesomsättningen och du går ner sjukt mycket men sedan går du upp lika mycket igen om inte mer. En ändring av hela livsstilen är det absolut bästa och power-walks i minst en timme om dagen gör att du tappar ett kilo i veckan.


Kommentarer
Postat av: Marie Eriksson

Vet att du var på jakt förut efter kanel tuggummi. Har du hittat dom någonstans i Borlänge? Annars har jag ett tips. När jag var i Blge för en stund sen hittade jag dom i tobaks affären brevid centrum grillen. Prova där!

Postat av: Nathaliie

hmm, vad gillar du bäst med dig själv? (:

2009-04-22 @ 17:00:20
URL: http://nathaluz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Anser du att homosexuella ska kunna gifta sig i kyrkan?

2009-04-22 @ 21:48:15
Postat av: Fru K

Förstås ingen fråga utan en länk till bildbevis på vilket sjöslag fröken missade häromveckan: http://szilvibloggar.blogspot.com/2009/04/birthdayparty-for-herman-klose-who.html



Åsså kan jag säga att Dalarna på påsk inte var fel... isolerade i Hundfjället visserligen men ändå! Nästa gång ska vi inte ha så bråttom hem utan stanna till hos dig och kolla läget!

2009-04-22 @ 22:15:11
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Carol

Skulle du kunna göra nån skönhetsoperation?

2009-04-23 @ 12:04:42
Postat av: Mikki Blom

Vad har du för kamera? Hur kan du vara utbildad journalist redan som 21-åring? Vad fotograferar du helst? Vad vill du jobba med i framtiden?

2009-04-23 @ 12:05:41
Postat av: M:et

Jag beklagar verkligen sorgen efter din bror och undrar hur du mår nu och vad du gör för att bearbeta sorgen?

2009-04-23 @ 12:36:52
Postat av: Anna

Hur ofta tränar du? Har du några tips på hur man går ner i vikt snabbt och enkelt?

2009-04-23 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback