Övertrasserat konto!

Nu har jag varit och ansökt om lånelöfte från banken. Hoppas det beviljas trots att jag övertrasserat mitt konto en gång med 218 kronor på bensin. Haha. Jag visste inte att de har koll på sådant men tydligen blir det svårt att få ett lån om man har det som vana att övertrassera kontot. Men i mitt fall var det ingen fara, jag brukar faktiskt ha cash men är dålig på matte så jag trodde väl att jag hade 1000 spänn kvar när jag i själva verket hade 100. Eller nåt.

Jag börjar bli vuxen nu känner jag. Det är en rätt skön frihetskänsla. Jag har redan bil, vovve (om än delad vårdnad) och snart bostadsrätt. Vad fattas? En bebis på armen? Nää, det får vänta tills jag är torr bakom öronen fast jag lånar gärna andras bebisar under tiden. Det finns inget bättre än nygjorda bebisar, så oskyldiga, oförstörda och alldeles, alldeles bedårande.

Kommentarer
Postat av: Liza

Längtar bara tills Matilda får sin lilla knodd efter sommaren! Berätta mer om lägenheten!!!

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Kan berätta mer i kväll. Då vet jag också om lånelöftet gått igenom. :) Ja, jag känner flera som ska ha barn i sommar/höst! Lovely!

2009-04-30 @ 12:01:17
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback