It´s dansband all the way baby!



Här är en bild på mig i 50-talsutstyrsel med lockigt hår och blommig klänning ("titta, jag har skapat en mini-Stin!") tillsammans med Sara och Jan. Vi fick som uppmaning att se sexiga ut och Sara lyckades då bättre än jag men sämst var i alla fall Jan. Bilden är tagen från lördags då jag och mitt flickiga sällskap åkte tillbaka i tiden och buggade till Larz-Kristerz och Scotts. Vi bjöd Larz-Kristerz på efterfest men de sa att de hade tidig spelning dagen efter. Egentligen tyckte de nog vi var för unga (läs: för fulla).

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, kul att upptäcka att du är tillbaka :-)

Postat av: Nathalie

Vad roligt att du börjat att skriva igen.

Så sockersöt du var i din nya klänning,ha en bra dag.kramar Therese

2009-04-16 @ 14:15:21
URL: http://nathaluz.blogg.se/
Postat av: Hanna B

fin klänningen blev :D

2009-04-19 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback