59 läsare i snitt, haha..

.. men jag är jätteglad för de jag har. ♥ Vem vet, kanske är de puckona jag skakat av mig under blogguppehållet? Lite skrämmande dock att bloggen lockade främst Angelica-hatare i så fall med tanke på att 500 saknas. Själv förstår jag inte varför folk orkar lägga energi på att läsa en blogg som de bara irriterar sig på. Jag menar, mitt liv är knappast avundsvärt så jag förstår inte vad folk kan reta sig på egentligen. Är det för att jag är så otroligt snygg med mina C-kupor, två meter långa ben, naturligt blonda hår, perfekta tandrad och mitt jobb som moderedaktör på Vogue?

Eller är det så att det finns människor år 2009 som inte förstår sig på ironi? Well, what do I know..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

bra att du är tillbaka och bloggar igen!



så man har nått kul att läsa! :-)

puss och kram!

Postat av: Elina

Ja men så måste det ju vara, Att du skakat av dig de dåliga och kvar har du dom som verkligen tycker om att läsa det du skriver :)

2009-04-15 @ 22:30:25
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Carro

Amen människor fattar ju ALLLLLLLLLLLLLLLDRIG ironi, jävla torrbollar.



Stå på dig du, det är du värd!

2009-04-16 @ 11:06:04
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Emma Larsson Westermark

Åh söta! Vilken härlig överraskning jag fick när jag kom tillbaka från Sälen, jag kikade innan jag åkte och nu när jag kom hem såg jag att du öppnat upp igen. Jag hoppas att du mår så gott som du under omständigheterna kan. Många många kramar Lillemma

2009-04-17 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback