Jersey girl

Jag vet att Jersey girl fått skitkassa recensioner men jag gillar den. Alltid mysigt att se snygga singelpappor (änklingar) med små döttrar. Roligaste scenen i filmen är när pappa Affleck kommer på sin dotter med att visa snippan för grannpojken. Och har sedan ett pinsamt utraget snack om att bara gifta människor visar sina könsdelar för varandra.

Men jag håller med, det är lika bra att tuta i barnen det från början så slipper jorden bli överbefolkad med oäktingar som sedan blir föräldralösa då mamman dör i könsvårtor och pappan i hiv.



Nu lät jag som ett jehovas vittne men det är jag inte. Jag tycker bara att det är fint med människor som sparar sig till giftermålet och sedan knullar en och samma människa livet ut.

Kommentarer
Postat av: L

Springsteen har också gjort många bra covers på Tom Waits låt "Jersey Girl". Tror den den är med i filmen också.



Smakprov:

http://www.youtube.com/watch?v=v4e0WrBsXbE

2008-09-05 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback