It was summertime in Northern Michigan

Jag blir så glad av den här mainstream-låten! Nästan nostalgisk trots att jag bara var två år gammal 1989 som låten utspelar sig. Men hade jag varit i samma ålder som Kid Rock hade jag säkert också testat olika saker, rökt roliga saker, knullat bredvid sjön till vår favoritsång och sipprat whiskey direkt från flaskan och inte tänkt på morgondagen. Men eh, vänta.. det är ju vad jag gjorde sisådär 15 år senare. Även fast jag sjöng Summer of 69 och inte Sweet home alabama hela sommaren lång.




Kid Rock- All summer long

Kommentarer
Postat av: mika

hahaha jag å jonas hatar den där låten :P han fick med den på nån skiva på carlings förut.. å det slutade med att vi slängde den från fönstret på vägen hem ;)

2008-09-18 @ 17:13:00
Postat av: Angelica Lindvall

Mika: Haha, men Jonas gillar ju bara skräp som låter illa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback